تصاویر موتور جستجوی بینگ را پس زمینه ویندوز 7 خود قرار دهید
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

مطمئنا با تصاویر صفحه اول موتور جستجوی بینگ آشنا هستید. تصاویری زیبا و مفهومی در موضوعات مختلف که روزانه به عنوان تصویر Homepage موتور جستجوی بینگ انتخاب میشود. شما را نمیدانم ولی شخصا از این تصاویر خیلی خوشم می آید و همواره آرزو داشتم تصاویر آنها را ذخیره کنم و به عنوان تصویر پس زمینه از آنها استفاده کنم.
به تازگی با نرم افزاری برخورد کردم که توسط خود مایکروسافت ارائه شده بود و به شما امکان انتخاب تصاویر Homepage بینگ به عنوان پس زمینه را میدهد. این نرم افزار که Bing Desktop نام دارد، علاوه بر تعویض پس زمینه یک تولبار کاربردی نیز بر روی دسکتاپ ایجاد میکند که میتوانید توسط آن در موتور جستجوی بینگ جستجو کنید.

toolbar

نصب آن بسیار آسان است. در آخرین مرحله نصب گزینه هایی وجود دارد که برای تغییر پس زمینه کافی است اولین گزینه را تیک بزنید.

Bing-Desktop-Installer

در قسمت تنظیمات تولبار نیز گزینه هایی از قبیل پین کردن تولبار به مرکز دسکتاپ ، شروع شدن نرم افزار Bing Desktop در هنگام شروع به کار ویندوز ، تعویض روزانه پس زمینه دسکتاپ مطابق با تصویر Homepage بینگ و استفاده از کلید ویندوز + H به عنوان میانبر صفحه کلید برای دسترسی به تولبار جستجو وجود دارند.

settings

جهت دانلودنرم افزاراينجا كليك كنيد.

آي تي كده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب