توليد نخستين ضدويروس سازگار با ويندوز 8
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

  شرکت امنيتي Panda Security همزمان با انتشار نسخه آزمايشي ويندوز 8، جديدترين سيستم عامل شرکت مايکروسافت، از توليد نخستين نرم افزار امنيتي و برنامه ضدويروس سازگار با اين سيستم عامل خبر داد.
کاربراني که نسخه آزمايشي ويندوز 8 را نصب کرده باشند مي‌توانند تا زمان انتشار نسخه رسمي اين سيستم عامل در اواخر سال 2012، نسخه جديد برنامه Panda Antivirus Pro 2012 را نيز به صورت کاملاً رايگان نصب و از تجهيزات و اطلاعات رايانه‌يي خود محافظت کنند. 
هرچند که نگارش جديد اين نرم افزار امنيتي با سيستم عامل هاي قبلي شرکت مايکروسافت يعني Windows 7 و Windows XP نيز سازگار است. 
در همين رابطه آنريک آگوليرا، يکي از مديران ارشد شرکت امنيتي پاندا، مي گويد که بر نامه‌هاي ضدويروس يک نياز حياتي و ضروري براي کاربران رايانه و اينترنت در سال 2012 به حساب مي‌آيند. سالي که در آن روزانه با انتشار 73 هزار گونه کاملاً جديد از بدافزارها و کدهاي مخرب رايانه اي مواجه هستيم. بنابر اين تصور اين که کاربران، حتي نسخه آزمايشي Windows 8 را بدون يک برنامه ضدويروس در رايانه خود نصب کنند اندکي دشوار و غيرمنطقي به نظر مي رسد. 
او ادامه داد: درست به همين دليل ما برنامه ضدويروس پاندا را همزمان با انتشار نسخه آزمايشي Windows 8، منتشر کرديم تا نياز امنيتي کاربران به نرم افزارهاي امنيتي را مرتفع کنيم و از ايجاد مشکلات ناشي از انتشار بدافزارهاي جديد، حملات هک و آلودگي هاي ويروسي در طول استفاده از اين سيستم عامل پرطرفدار پيشگيري کنيم. 
تنها پس از گذشت دو روز از انتشار نسخه آزمايشي Windows 8، اين سيستم عامل بيش از يک ميليون بار بارگذاري و دانلود شده است. کاربران مي‌توانند براي دريافت نسخه آزمايشي Microsoft Windows 8 به آدرس http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/download و براي دانلود نرم افزار ضدويروس ويژه اين سيستم عامل نيز به آدرس http://www.pandasecurity.com/windows8 مراجعه کنند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب